De Corona maatregels zijn helaas weer aangescherpt. We mogen nu alleen in groepjes van 4 exclusief de trainer aan de slag. Voor de groepstrainingen in het bos is dit opzich geen probleem. Voor de warming up en de cooling down die we normaal gezamenlijk deden komt nu een heel simpel aangepast programma, we splitsen ons ook in groepjes van 4 op :-).

Van het voorjaar was het trainen op individuele basis goed bevallen. Daarom gaan we hier ook weer mee aan de slag. Je kunt hieronder een gewenst uur reserveren. Dit kan nu voor maximaal 4 personen zijn. Je kunt dus bij wijze van samen met je gezin komen. Uiteraard met inachtneming van de regels.
nu

Betaling
Voor alle leden geldt dat de individuele trainingen niets extra’s kosten. Mocht je samen met iemand willen sporten, anders dan iemand die hier sport, dan kan deze persoon tegen normaal tarief (€ 8,50 per losse training of 10x strippenkaart voor € 82,-) samen met jou de training doen die op dat moment ook voor de groepslessen gegeven wordt. Uiteraard zijn eigen variaties toegestaan.

Leg na afloop de materialen graag wel weer op dezelfde plek terug.
LET OP: Voor leden geldt dat ze voor extra individuele trainingen ook hun abonnement naar onbeperkt kunnen omzetten.

De eerste keer dat je een voor jou nieuwe training komt doen, zal ik je deze voordoen en uitleggen. Ook stuur ik jou van te voren de trainingsoefeningen via whats app toe, deze kun je thuis alvast inkijken. De training voeren we meerdere weken uit. Je kunt jezelf dus gaan verbeteren.

Laten we vooral bezig blijven. Stilzitten is absoluut niet goed voor je immuunsysteem en je calorie verbranding.

Voorbeeld zelfstandige training
Als warming up kom je rennend of fietsend naar het bos, of je loopt een 1,5km ronde om het bos.
Momenteel bestaat de training uit 4 stations en een apart bilspier station die je als actieve rust tussen de stations kunt uitvoeren. De stations liggen klaar voorzien van oefeningen blaadjes.

Er is water aanwezig.
Ik hoop dat jullie lekker komen sporten, genieten van de training en je verantwoordelijkheid nemen. Dus:

  • Niet sporten als je niet fit bent, hoest of koorts hebt
  • Voor en na afloop je handen desinfecteren (zie zeep en flacon op lokatie) of met (dunne) handschoentjes aan komt sporten
  • Niet hoesten over de materialen en in je neus peuteren tijdens de training 😉
  • Ik desinfecteer alle kettlebells regelmatig

Inschrijven zelfstandig trainingsuur

Beveiligingscode:
security code
Vul de beveiligingscode in:

Bevestig