De Corona maatregels zijn versoepeld. We mogen als groep weer trainen. Hier zijn we ongelooflijk blij mee.
Het trainen op individuele basis is goed bevallen. Daarom gaan we hier mee door.
Je kunt hieronder een gewenst uur reserveren. Dit kan nu ook voor meer dan 2 personen zijn. Uiteraard met inachtneming van de regels.

Betaling
Voor iedereen geldt (wel en niet deelnemend aan de groepstrainingen) dat je tegen normaal tarief (€ 8,50 per losse training of 10x strippenkaart voor € 82,-) de training kunt doen die op dat moment ook voor de groepslessen gegeven wordt. Uiteraard zijn eigen variaties toegestaan.
Leg na afloop de materialen graag wel weer op dezelfde plek terug.
LET OP: Voor leden geldt dat ze voor deze optie ook hun abonnement naar onbeperkt kunnen zetten.

De eerste keer dat je een nieuwe training komt doen, zal ik je de gehele training voordoen en uitleggen. Ook stuur ik jou van te voren de trainingsoefeningen via whats app toe, deze kun je dan thuis alvast inkijken. De training voeren we meerdere weken uit. Je kunt jezelf dus gaan verbeteren. Aanvang nieuwe trainingsperiode was 12 mei

Laten we vooral bezig blijven. Stilzitten is niet goed voor je immuunsysteem en je calorie verbranding.

Zelfstandige Training tot half Juni
Als warming up kun je rennend of fietsend naar het bos komen, of je loopt een 1,5km ronde om het bos.
Momenteel bestaat de training uit 3 onderdelen.

Onderdeel 1: In het bos BOOTCAMPBAAN
21 onderdelen liggen uitgezet klaar. Hier krijg je een kaart bij met alle oefeningen voorzien van aantal herhalingen. Deze kaart kun je op diverse manieren uitvoeren (achter elkaar in zijn geheel, in aantal herhalingen en setjes en/of in deelblokken bijv 3x 4 oefeningen, dan de volgende 4 oefeningen etc.).
Half juni gaan we deze 21 onderdelen als High intensity prikkel zo snel mogelijk achter elkaar uitvoeren.

Onderdeel 2: Paardebak. Hier ligt een heerlijk kettlebell circuit met vele nieuwe kettelbell variates klaar. Ik kan je hier uitgebreid wegwijs in maken.

Onderdeel 3: Om het bos. Een cardio en competitie prikkel om je vermogen wat aan te scherpen voor de high intensity prikkel half Juni: de bootcampbaan. Verplaats en sleep diverse materialen over 400m in een stevige looppas. Het tempo bepaal je natuurlijk zelf.

Er is water aanwezig en bekers, mocht je een bidon vergeten.
Ik hoop dat jullie lekker komen sporten, genieten van de training en je verantwoordelijkheid nemen. Dus:

  • Niet sporten als je niet fit bent, hoest of koorts hebt
  • Voor en na afloop je handen desinfecteren (zie flacon op lokatie) of met (dunne) handschoentjes aan komt sporten
  • Niet hoesten over de materialen en in je neus peuteren tijdens de training 😉
  • Ikzelf desinfecteer alle kettlebells in de paardebak ook regelmatig

Inschrijven zelfstandig trainingsuur

Beveiligingscode:
security code
Vul de beveiligingscode in:

Bevestig